PŘIPRAVUJEME – Pavel Šich (druhý díl): Z různých značek „bio“ a „eko“ se stalo jen marketingové lákadlo

PŘIPRAVUJEME – Pavel Šich (druhý díl): Z různých značek „bio“ a „eko“ se stalo jen marketingové lákadlo

Většina lidí nakoupí potraviny do lednice v supermarketu, kam se prostě dobrý výrobek nemůže dostat. Ta označení „bio“ a „eko“ jsou jednoduše splnitelná i pro ty obrovské fabriky na zvířata. Kdekterý výrobek má nekonečně značek, co všechno splňuje a je to spíše marketingové lákadlo, protože lidi už nepřemýšlí o tom, že to je vlastně lež. Pro mě jsou zásady ekologického hospodaření nastaveny na úplně jiných hodnotách, než na kterých jsou nastaveny v současné době různé značky „kvalit“.

Příroda

Délka: 01:09
Datum: 11.5.2019

Přehrát pořad

Uslyšíte v rozhovoru s Pavlem Šichem, původně akademickým malířem, nyní farmářem, který vyvíjí koncept soběstačné farmy a společenství, jež je založeno na ideálu života v souladu s přírodou. Na Svobodném universu v pořadu Kupředu do minulosti v úterý 14. května od 18:30 hod.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.